Sabtu, Oktober 16, 2010

Karnival Permainan 2010

Unit Kokurikulum sekolah telah mengadakan Karnival Permainan pada 13 dan 14 Oktober yang lalu. Karnival ini merupakan acara kemuncak sebagai aktiviti penutup kokurikulum bagi tahun 2010 disamping mencungkil bakat-bakat baru. Karnival yang melibatkan penyertaan pelajar-pelajar Tingkatan 1, 2 dan 4 ini dibahagikan kepada 2 jenis permainan iaitu Futsal bagi pelajar lelaki dan bola baling bagi pelajar perempuan.
Bagi permainan futsal sebanyak 14 pasukan telah mendaftar yang melibatkan 26 perlawanan yang dijalankan secara liga mengikut tingkatan, manakala bagi permainan bola baling hanya 8 pasukan bertanding yang melibatkan 9 perlawanan. Hadiah-hadiah bagi pemenang dijangka akan disampaikan dalam perhimpunan rasmi Isnin ini.
Sekalung penghargaan dan ucapan tahniah diucapkan kepada semua guru-guru yang terlibat dalam menjayakan karnival ini, dan ucapan terima kasih dirakamkan kepada semua pelajar yang mengambil bahagian dan para penyokong yang memeriahkan aktiviti ini. Majulah sukan demi kecemerlangan sekolah yang kita cintai.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan